HP EliteBook 8570w

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP EliteBook 8570w op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

alexmac2 30-12-2012
Geschreven voor: HP EliteBook 8570w

Ca 4 jaar geleden heb ik mijn zoon bij zijn eindexamen een HP elitebook gegeven. Hij heeft er altijd veel plezier van gehad, totdat ik op kerstavond een glas wijn over zijn toetsenbord stoot. Gevolg: rook en brandlucht. En dus een kapotte laptop. Wie schade toebrengt moet betalen. Dus nieuwe besteld bij ComCom. Binnen 2 dagen keurig afgeleverd. Mijn zoon kan weer verder met z'n studie (en games). Hoj is uitermate tevreden. Toetsenbord is wat langer ( nu met apart numeriek deel), bovendien nu ook verlicht voor werken in donker. Het is een robuust aparaat van aluminium ( en niet van plastic), met i7 core en 750gb HD ( en ook nog ca 25 gb aan SSD, waardoor deze super snel opstart.
Volgens beschrijving ook een 'morsvrij' toetsenbord. Maar dat ga ikl niet uittesten